SOMMARBETE & ÅTERHÄMTNING

Kan minst sagt säga att jag haft ett regält uppehåll från bloggandet under sommaren - redan augusti - Vad hände? - Har däremot lagt än mer energi på mina andra sociala medier; så som Instragram @TeamStrandman. Så följer ni mig inte där redan så in och kika för senaste nytt! 
 
Men vilken sommar vi haft - En glad häst som kom på bete med massvis av gräs och fått vila från tävlingar och meetings hela sommaren för återhämtning och rebah - grym vila (men varit igångsatt hela tiden; paddock kontra skog). Något jag tror ALLA hästar behöver emellanåt. Inte minst Peanut som gått hårt och ständigt sedan TIDIG ålder i USA. Kan säga att nu går han bättre än NÅGONSIN! WOW. Säkert spänningar som fått släppa och huvudet har fått ta in allt. 
 
Har som vanligt stått på bete i vackra Gungvala - UNDERBARA vägar att rida ut på; både längs med Mörrumsån och bort till Långasjön så vi kunnat bada med hästarna. Inte nog med det så är vi bortskämda med en fin utebana för träning emellanåt. Men som sagt denna sommaren har vi verkligen lagt på att NJUTA och ta in årstiden! 
 
Om 2 veckor bär det av tillbaka till anläggningen där 2 ridhus väntar samt en STOR utebana. Med mycket ny inspo och efter vilan kan jag säga att vi båda är taggade på att komma igång igen! 
Ny hage och andra positiva nyheter väntar oss på plats! Ser fram emot att starta med träningar igen! 
 
På måndag har vi inbokad tid med bästa IR Ellinor och på torsdag blir det årliga tandundersökningen! FIT FOR FIGHT! Glöm inte in och följa på instagram @TeamStrandman
 
Har dessutom vunnit möjligheten att få trycka upp en stor canvastavla - här har ni fotot jag valt :D 
 
 
 
Allmänt | |
Upp