YEAR END AWARD WINNER

Alltså WOW!
Finner inte ord... Igår under ett besök hos vår kära IR Ellinor för vinter-check, så blir jag plötsligt taggad i ett inlägg på Facebook - av flera personer som skriver och grattar och delar ett inlägg av SRHA! Där det står att jag är en av årets YEAR END AWARD vinnare! ÅRET SRHA ROOKIE! Kommer att få en fin bältesbuckla! 

Så jäkla glad och stolt över mig själv, häst och mitt kära team <3 Vilket år vi haft! Och vilket sätt att få avsluta 2018 på! Stort tack till alla i min omgivning som stöttar och tror på oss! Nu laddar vi om inför 2019! Grym pappa & världens bästa Peanut Please <3 

Extra stort tack till hovslagare Frederick Marmander, IR Ellinor & veterinär Björn RahmAllt handlar om att omges av rätt människor som vet vad ens resa handlar om! 
Vilket TEAM! Bästa förutsättningarna för bästa resultat! 
Tack alla som taggat, skrivit & grattat 


Allmänt, Tävling | |
Upp