ÅRSRESUMÈ 2016 SÄSONG #1

2016 är nu snart över och jag kan bara sammanfatta med - FYFAN VILKEN KANONSÄSONG! 
Har nu tävlat min absolut första REINING-säsong och min första säsong tillsammans med min nya häst Peanut Please! För första gången har jag reggat mig till AQHA - SRHA - SQHA - samt WRAS som jag sedan tidigare varit medlem i. 
 
Vi inledde vår säsong med lokala WRAS tävlingar för att mjukstarta och gav oss därefter iväg mot High Chaparral!
 
Vi började vår första tävlingsstart med VINST! Och tog hem alla tre klasserna den dagen! Och så rullade det på... Vi fick mycket beröm som team redan sedan start och kan nu säga; när säsongen och året snart är över, att vilket team vi byggt upp! Nu efter ett år tillsammans börjar spakar och pedaler att falla på plats och jag har hittat en ny livskamrat! 
 
Min absolut första start på High Chaparral Horse Show - och kammar hem en 2:a plats i reining bland erfarna ryttare! Kan fortfarande inte tro att det är sant... Min dröm har alltid varit att få tävla där.. Och att det skulle gå så bra vågade jag aldrig drömma om... 
 
Denna säsongen kan sammanfattas med LYCKA - PASSION - VÄNSKAP - UTVECKLING - LÄRDOM - KÄRLEK! Många nya vänner, mycket skratt och mycket ny insikt inom sporten! Ny inriktning, ny häst, nya kamrater & konkurrenter! (Samt fått rida inför olika domare). 
 
Vi ses på banorna nästa år! Nu siktar vi mot 2017 och en minst lika bra säsong!
GOTT NYTT ÅR ALLA DÄR UTE <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp